Skip to main content

Ga je mee terug?

Vang een glimp op van 2022 van De Glazerij.

We zijn je ontzettend dankbaar dat je ons hebt ontdekt of al jaren volgt.
Kijk hier wat we zoals doen in een jaar.

Zonder hen kan ik het niet.

Uitbreiding team

Zo'n 7 jaar geleden begon De Glazerij als 'dat doen we er wel naast'. Ondertussen staan we met 5 personen snijdend, timmerend, solderend en dansend (of tikkend met de voet) voor jou producten te maken die schittering in je huis of bedrijf brengen.

Je ziet ze niet vaak op de social media kanalen, maar ze staan altijd op de handgeschreven kaarten die je krijgt bij je bestelling: Wies, Floor, Emmy en Krijn.

Guido

Nieuwe ontwerpen.

Het waren er tientallen

In onze ontwerpen en werken zag je vernieuwing, we leerden onszelf nieuwe ambachtstechnieken aan, waarbij we onszelf constant uitdaagden.

De namen van alle ontwerpen – Nova / Raz / Zax / Gluw hebben vaak Scandinavische of oud-Hollandse invloeden.

Swipe eens langs @deglazerij voor alle ontwerpen

Het jongste product.

Fie

Weliswaar het jongste product, maar waar we het meeste geduld voor moeten opbrengen om het te maken. Een lang productieproces van gieten, polijsten en het met de hand slijpen van het glas, maken dit een sereen en statig product.

Ooglust voor aan de wand. Fie!
Te verkrijgen in jouw gewenste kleuren.

Drips.

Meest geliefd

Sublieme kleurencombinaties in ontelbare sets.

Jullie namen graag de kans om zelf je kleuren te bepalen bij de Drips en brachten de kleuren tot leven door ze namen geven: ‘bruinbrood-bruin’ – ‘ANWB-geel’ – ‘matroos-blauw’.

Ongeveer 25% van alle sets die dit jaar gemaakt werden door jullie zelf samengesteld.

Nieuwe initiatieven.

Avondworkshops

12 Avonden. Goed gesoigneerde vriendengroepen en families kwamen langs.

Fijne tunes en geheel in bourgondische stijl.

Nieuwe initiatieven.

Dutch Design Week

Je vond verschillende werken in Boutique Hotel Mariënhage.

Een hotel in paradijselijke omgeving, gevestigd in het DOMUSDELA complex, visueel en spiritueel geladen door de historie.

Een bijzondere samenwerking, waar design, hospitality en ambacht samenkomen.

Delen.

Je keek mee

Tijdens de vele workshops of je swipte door de Instagram stories en highlights.

Honderdduizenden views en hartjes waren het gevolg.

Bijna 40.000 mensen kijken over onze schouders op Instagram mee hoe we alles maken.

De stories worden gemiddeld wekelijks door 12.000 mensen bekeken.

189

Vlaaien werden geserveerd

tijdens de workshops

Jullie vonden de weg naar het zuiden van Nederland en combineerden een workshop met een weekendje Maastricht.

Wie ging er niet met een vlaai naar huis?

Eerder vond je ons werk in de grotere Sissy-Boy winkels. Afgelopen jaar is er ook een mini-docu gemaakt, waar je meer ziet van De Glazerij.

In stijl, achter de werkbank en daar waar het begon, in de Heilige Geest in Maastricht.

Mini-docu

Sissy-Boy presents:

Men Essential

De Glazerij

Dankwoord.

Zonder jou hadden we dit niet gekund.

En daarom willen we je bedanken.

We gaven jou de unieke kans om jezelf of iemand anders kennis te laten maken met de producten van De Glazerij.

Win één van de drie cadeauboxen, elk ter waarde van  € 240,-.

De winactie is ondertussen gesloten – begin januari maken we de winnaars met een persoonlijk bericht bekend!

*Meedoen kan vanaf 18 jaar en tot en met 27 december. Uitslag maken we begin januari via persoonlijke communicatie aan de winnaars bekend, waarna alle persoonsgegevens van de deelnemers worden gewist.

2023

Een live verkoop, nieuwe ateliers, meer avondworkshops, grotere projecten voor horeca en stories waarbij we met jou het ambacht delen.